tirsdag den 3. juli 2012

En af de bedre scanninger af lillefisen


Ja, i går var vi så til vægtscanning af bønne, det var samme læge som for 4 uger siden, men oplevelsen var godt nok en helt anden, hold da op. Nå, men op på briksen og så blev der scannet :-) Bønne er nu helt gennemsnitlig hoved- og mavemål, lidt over gennemsnit og længde lidt under. så vi endte med en vægt på 2839 gr, hvilket faktisk er 0,4% under gennemsnit. Men sidste gang må han altså have målt helt forkert da den blev scannet til at veje 2843 gr, det svarer til hele 35%!!! over gennemsnit, pyha... Havde godt nok frygtet scanningen i går, var seriøst nervøs for at den var vokset til 50% over gennemsnit, men var bare så glad for at alt så så fint ud.

Men ellers har maven det rigtig godt, har bare så mange plukveer, behøver bare sidde stille så kommer de :-) Var ved jordemoder i torsdags og spurgte lidt ind til om den havde sat sig fast i bækkenet, hvortil hun siger at det gør de pr. definition ikke ved flergangs fødende, hmmm. Men altså da jeg står op fredag morgen ligner maven slet ikke sig selv, den er faldet noget synes jeg og nu kan jeg ikke sidde med benene samlet uden at maven bliver "klemt" på lårene. Såe, noget er der da sket, men den er også mere end velkommen efterhånden den lille mus, skal bare lige forbi næste lørdag hvor jeg er 37+0 og indenfor termin.


Lige et billede, hvor jeg i dag er 36+3

Billede til sammenligning, her er jeg 38+2
med Linus

Personligt synes jeg der er en del forskel i de to maver, denne her graviditet ser maven meget mere "fast" ud, synes jeg, det må skyldes alle de der plukveer, for vægtmæssigt er det nogenlunde det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...