søndag den 1. juli 2012

Prøve-hækling :-)

Så prøve-hækles der på matriklen, har set nogle vildt fede cafe-pusle-tasker på denne her side. Men da jeg ikke gør så meget i det der syning har jeg kastet mig ud i et hækle-projekt og er ved at finde ud af om jeg kan få lavet en opskrift. Hvis det bliver ok lægger jeg en opskrift ud her på bloggen, med billeder :-)

Men ellers er der blevet strikket et par halv-handsker i uld, og med mine første snoninger, også efter egen opskrift.

Lige nu går jeg ellers bare og venter på at tiden nærmer sig den 28. juli, tror dog ikke at jeg kommer til at vente så længe. Linus kom jo af sig selv 4 dage før termin, og denne her bebs blev scannet til at veje 35%!!! over gennemsnittet, så det kan jo godt være de mener den skal ud før tid, men vi må se hvad de siger til scanningen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...