lørdag den 17. marts 2012

Hæklet baby stjernetæppe

Ja der har jo været lidt stille de sidste par dage, men har simpelthen hæklet som en gal. Var til misdannelsesscanning i mandags og bønne er tip top i orden. Det samme kan man dog ikke sige om moderes nerver, udgangen er blokeret af moderkagen (3,3 cm), men der er dog gode chancer for at den flytter sig så der er god plads til en alm. fødsel (90%) men det forhindrer ikke moderen i at gå total i selvsving over et evt. kejsersnit... Skal dog scannes i uge 34 for at se hvordan tingene ser ud når vi kommer så langt. Men altså da bønne jo ikke fejler noget er jeg gået i gang med at hækle er stjernetæppe til den (vi ved ikke kønnet før efter fødslen). Fandt en video på youtube på engelsk godt nok, men det er gået ok med at finde ud af hvordan det lige skulle fikses. Jeg har dog valgt at lave en DIY, på dansk med billeder :-) da jeg godt selv kunne have brugt det. Jeg har ikke lige fået taget et billede af selve tæppet endnu da jeg kun er ca halvvejs, men må lige få taget et af det i morgen når lyset er til det. Lige et midlertidigt billede, synes godt man kan fornemme det færdige resultat.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...