tirsdag den 6. marts 2012

Mere owl city

Så er den gal igen, jeg har hæklet en ugle til hver af børnene i mødregruppen. De har allesammen haft fødselsdag, på nær Linus. Og så syntes Linus da lige at moderen skulle hækle en ugle til hver af dem ;-) Så hvis der har været lidt (meget) stille her de sidste par dage er det altså fordi moderen har hæklet og hæklet og hæklet... Nu mangler jeg bare at hækle en stor ugle til Linus som han kan få i fødselsdagsgave :-) Opskriften har jeg fundet hos Maj lige her jeg har bare brugt dobbelt garn og nål nr 5, tror egentlig det havde været bedre med nr 4 det må jeg lige forske i på et tidspunkt. Men synes da selv jeg er sluppet meget heldigt fra dem :-)

En ugle til Freja, en til Philip og en til Simone.

Sokkerne jeg har været ved at strikke til Linus er nu også blevet færdige og jeg er ok tilfreds med dem, meeeen de kunne godt have været en smule større. Men siger man ikke at øvelse gør mester?? Tror der skal øves en hel del mere lige der, men børnesokker er jo et mindre projekt og er glad for at det ikke er til mig selv, for så var de da aldrig blevet færdige ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...