onsdag den 21. marts 2012

Så blev man 1 år!!!

Så var det i dag Linus blev et år, det er virkelig ikke til at fatte det er et år siden han blev født, lille og varm var han :-) På den ene side er det sidste år bare løbet som sand mellem fingrene og på den anden side er det som om det er en evighed siden. Ja ved godt det ikke giver meget mening... Er måske også en smule hormonforstyrret, det skal jeg ikke kunne udelukke.

Sad den anden aften ved aftensbordet og siger så til Mads:" ja for et år siden var jeg højgravid og gik og ventede på at veerne skulle starte, nu er jeg bare gravid..." Det der med børn, tid og fødsler er godt nok noget mærkeligt noget. Tror ikke man skal tænke for meget over det, men må nok bare acceptere at det er en del af livet.

Egentlig skulle jeg være startet på arbejde i morgen efter endt barsel, forældreorlov og afholdt ferie men det bliver ikke til noget pga. bækkensmerter. Har dage hvor jeg nærmest ikke kan komme ud af sengen pga. smerter og så nytter det jo ikke noget at gå på job. Så har fået en sygemelding frem til termin, så er det også muligt at slappe lidt mere af og ikke skulle stresse pga. endnu en fraværs dag på job og have dårlig samvittighed over det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...