tirsdag den 18. juni 2013

Øøøh hvad sker der lige for det???

Så sad jeg i går og var ved at skrive et indlæg og pludselig kan jeg ikke logge ind på min Google konto og bliver smidt af blogger, og så lige midt i et indlæg! Helt ærlig hvad sker der lige for det? Den bad mig logge ind igen, og op poppede en side, om at jeg skulle aktivere mine cookies, men de er aktiveret. Hvis det ikke var løsningen skulle man rydde sin cache, det gjorde jeg og kan stadig ikke logge ind. Sidste løsning var at slå firewal'en fra og prøve at logge ind, men det virker heller ikke, ØV! Gik faktisk lidt i panik, for kunne slet ikke logge på igen, og det kan jeg faktisk stadig ikke... Så nu har jeg fundet Internet Explorer frem igen, men er bare så glad for Firefox, øv... Så nu har jeg skrevet til min bror om han kan hjælpe mig :) Så hvis der sidder et klogt hoved derude så må du da gerne lige smide en kommentar, tak :)

Som om det ikke var nok, så har yngste barnet været vågen fra 4-5.30 hvor hun bare skreg, så prøvede alt for at få hende til at falde til ro, mad, drikke, tør ble, bryst men nej intet virkede... så til sidst satte jeg mig på senge kanten med svesken ovenpå så vi sad mave mod mave og vuggede. Endelig var det som om hun faldt til ro, og så fes hun ellers bare. Så det var ren råhygge, eller noget... men hun blev lagt til igen og så faldt hun helt til ro og blev døsig og kunne puttes uden problemer igen. Men skal vi ikke bare sige at det er ikke lige det jeg har løst til at bruge min nattesøvn på, GAAB!

Men i søndags skrev jeg jo at jeg ville melde mig ind i fitness, og det fik jeg gjort, så nu skal jeg afsted på lørdag formiddag mens ungerne er hos x'en. Faktisk glæder jeg mig til at komme afsted og komme i gang. Måske er det meget godt at det først er på lørdag, for synes godt nok jeg er noget tung i hoved efter jeg er begyndt på LCHF, kan godt begynde at mærke jeg mangler mit "sukker-kick", da jeg slet ikke får samme mængde kulhydrater som jeg plejer at få. Håber og tror på at det snart bliver bedre :)

I går middags, inden alt det googlebøvl, fik jeg lavet en ny side, hvor jeg har lagt nogle videoer om LCHF op, so far er de godt nok kun på engelsk og svensk, men synes nu ikke det er svært at forstå, men lidt skræmmende viden, især nogle af de svenske... Håber I får en fortsat god dag. Nu vil jeg gå ud i køkkenet og få noget middagsmad, og bagefter vil jeg gå i gang med nogle bukser til en af dem fra mødregruppen, og da vi skal mødes i morgen er det nok smart nok at komme i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...