tirsdag den 18. juni 2013

Jubii jeg har fået firefox tilbage :)

Blev ringet op af min bror i eftermiddags og over telefonen blev jeg guidet gennem, ja jeg ved ikke helt hvad man kalder det... Men jeg kunne tilsidst logge på google fra firefox, så nice:) Men fordi jeg fik min pc fikset har jeg ikke fået syet bukser, og tror ikke jeg får det gjort til i morgen... er såååå træt at jeg næsten ikke kan hænge sammen mere, og har bare et køkken der ligner Jerusalems ødelæggelse, det er virkelig ikke noget kønt syn. Skal også have smurt madpakker til ungerne, smidt en vask over og ja pyyha. Men jeg giver mig ikke og craver en stak hvide kulhydrater. Må vist bare lette rumpetten og komme i sving, selvom jeg hellere vil daffe i seng (kl 19.05...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...