torsdag den 13. juni 2013

Arhmen altså...

Pyyh, Så er der igen gået alt for lang tid siden sidste indlæg. Grunden til den lange pause er at jeg tilbage i november måned sidste år meddelte manden at jeg ville skilles. Men for at gøre en lang historie kort så var det ikke en beslutning der faldt i god jord og vi var ikke enige om noget som helst. Så vi har været gennem statsforvaltningen, byretten og statsforvaltningen igen, samarbejdet fungerer bare virkelig ikke og det har været en meget svær tid for mig at komme ovenpå igen. Men føler at der er ved at komme ro på igen, og jeg kan også mærke på børnene at der er kommet ro på hos dem, faktisk en anden og bedre ro end da vi stadig boede sammen.

Her det sidste stykke tid er jeg begyndt at sy børnetøj til ungerne og synes faktisk det bliver rigtig godt :-) so far er det kun blevet til et par kjoler, en nederdel, et par bukser og et par knickers til prinsessen og 4 par bukser til bassen. Men nu er der tikket en bestilling ind på to par bukser til en pige fra mødregruppen og der er købt stof lidt leggings/gamacher til prinsessen og bluser og t-shirts til dem begge. Derudover er jeg i gang med en barselsgave til en lille gut der forventes at melde sin ankomst her i den sidste halvdel af juni :-) Jeg har desværre ikke rigtig lige fået taget nogle gode billeder af alt tøjet men det må jeg lige se om ikke jeg kan få gjort her i den nærmeste fremtid :-)

Men ellers er min barsel jo slut og jeg har nu 8!! ugers barsel jeg skal have afhold, så nu håber jeg på en rigtig solrig og varm sommer (nu har det været to ikke ret varme somre de sidste to år, så det er sidste chance i denne omgang).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...